mājas lapu izveideLai sasniegtu firmas reklāmas un PR plānus, sākotnēji vajadzīga korporatīvās identitātes radīšana vai pilnīgošana. To iespējams sasniegt gan ar kompānijas vizuālās identitātes – logotipa – izstrādāšanu, kā arī uzņēmuma interneta vietnes izveidošanu. Aizvien izplatītāki ir daudzpusīgi mobilo aplikāciju risinājumi uzņēmuma mārketinga mērķu īstenošanai.
VEIDO FIRMAS TĒLU AR LOGO
Logo ir viena no svarīgākajām kompānijas sastāvdaļām, jo veicina priekšstatu par tā tēlu un korporatīvo identitāti.
Izmantojot dizaina vai tiešsaistes risinājumu firmu servisu, panāksi apzinīgi īstenotu, uzņēmumam piemērotu firmas zīmi.
No daudzējādiem dizainera izstrādātajiem firmas zīmju ideju skiču variantiem varēs atlasīt firmai atbilstošāko. Kopš šā brīža pēc konkrētā varianta izvēlēšanās sāksies darbs pie firmas imidža veidošanas.
UZŅĒMUMAM TĀ SEKMĪGAI DARBĪBAI NEPIECIEŠAMA INTERNETA VIETNE
Firmas mājaslapas veidošana nodrošinās līdzšinējo un potenciālo klientu zināšanas par uzņēmuma darbību, nodomiem u.c. saturu.
Uzņēmuma interneta vietne apvienos ne tikai izzinošo kanālu, bet arī labi strādās kā reklāmas kanāls internetā. Vēl viens iemesls labas kvalitātes interneta vietnes realizēšanā ir tās vizītkartes opcija – klienti var noskaidrot informāciju par firmas aktualitātēm, pircēju atsauksmēm, kā arī pakalpojumu vai uzņēmuma piedāvāto preču vai produktu kategoriju uzskaitījumu.
Mājaslapa uzņēmuma tēla un reputācijas radīšanai, pircēju un mērķauditorijas informētībai, klientu pakalpojumu funkcijai, peļņas palielināšanai.
Vispirms tiks izveidota uzņēmuma mājaslapas specifikācija konkrēti tā mērķim un vajadzībai.
Turpmākais tikai tehnisks darbs: sadarbības līguma noslēgšana, mājaslapas “skeleta” saskaņošana, lapas dizains, programmēšanas pasākumi un beigās – lapas testa režīms un pabeigtas mājaslapas nodošana jūsu pārvaldībā.
Mārketinga plāniem interneta vietnei var tūlīt īstenot tās mobilo versiju. Otra alternatīva ir mobilās lietotnes izveidošana.
MĀRKETINGA PLĀNIEM IZMANTO MOBILĀS LIETOTNES
Mobilās lietotnes var uzstādīt atbilstoši uzņēmuma mārketinga nodomiem un izmantošanai. Piemēram kā rezervācijas vai pakalpojuma apmaksas sistēma, datu bāze, kā arī vērstu informatīvo ziņojumu izplatīšanas kanāls.
Ar uzņēmuma mobilo aplikāciju līdzdalību var sekmēt klientu attiecības, izveidojot, piemēram, ikdienā lietojamu lietotnes budžeta plānošanai, uzturvielu apraksti, izzinošs materiāls u.c.. Mobilā aplikācija komercijai vai atpūtai – tas ir atkarīgs no firmas nodomiem un klientiem. Lietpratēji rekomendēs labākos tehniskos un mākslinieciskās izpildes skicējumus atšķirīgiem mobilo aplikāciju formātiem un mobilo ierīču programmatūrām (iOS, Android, iPad).
Ikkatrai sistēmai ir savas tehniskās prasības, tādēļ visām ir jāizstrādā unikāls mobilās lietotnes tehniskais risinājums.